Klachtenreglement
Stichting Bureau Sociaal Raadslieden
Raad en Recht
Bruchterweg 88
7772 BJ Hardenberg
Tel. 0523-273666
E-mail:
Hoe kunt u een klacht indienen?
Een klacht over de manier waarop u geholpen bent of over het antwoord dat u gekregen hebt, kunt u schriftelijk indienen bij de coördinatie van Bureau Sociaal Raadslieden.
Bezwaar
Bent u het niet eens bent met de afwikkeling van uw klacht, dan kunt u in bezwaar gaan bij het bestuur van Bureau Sociaal Raadslieden. Het bestuur zal de klacht in principe schriftelijk afhandelen.
Termijnen
Indienen van de klacht: binnen 6 weken.
Afhandeling van de klacht door de coördinator: binnen 6 weken. Bezwaar tegen de afhandeling van de klacht bij het bestuur: binnen 6 weken. Afwikkeling van het bezwaar door het bestuur: 6 weken.
Waarnemingen
Bij afwezigheid van de coördinator of als de klacht (mede) een beslissing van de coördinator betreft zal één van de bestuursleden de taak van de coördinator overnemen. Dit bestuurslid zal niet betrokken zijn bij de behandeling van een eventueel bezwaar.